Bu Sonbahar Neler Okudum? - 2015

Şu sıralar bırakın video düzenlemeyi, kamera karşısına geçecek enerjiyi bile bulamıyorum kendime ve aklımın bir köşesinde "Bunu video olarak yapabilirim," düşüncesinin bulunması da beni buradan, blogumdan, son derece uzaklaştırmış, bunu fark ettim üzülerek. Geçen ay okuduklarımı bloga yazmadım, video olarak da yapmadım, eee, ne yaptım? (Hiçbir şey, eğer Instagram'a yazmak sayılmıyorsa.)

Ben de dedim ki, madem böyle bir yorgunluk ve üşengeçlik arasında gidip geleceğim, bari bir şeye sadık kalayım (bu da blogum, bir tanecik blogum). O yüzden oturdum, hem kendim görmek istediğimden hem de listelerde çok eksik kaldığımdan, Sonbaharda Okuduğum Kitapları bir araya toplayayım dedim! (Bundan güzel video olurdu, doğrusu. Ahaha.)

Eylül 2015


Okunan kitap sayısı: 4
En uzun kitap: Kuzenler (330 syf.)
En kısa kitap: Ah'lar Ağacı (73 syf.)
Toplam sayfa sayısı: 823

1) Ah'lar Ağacı, Didem Madak, Metis Yayınları
Puanı: 4/5
2) Kuzenler, Ceylan Naz Baycan, Artemis Yayınları
Puanı: 3/5
3) Ozan Beedle'ın Hikayeleri, J.K. Rowling, YKY Yayınları
Puanı: 5/5
4) Amnezi, Jennifer Rush, Pegasus Yayınları
Puanı: 3/5

Not: Okuduğum sıraya göre yazmıyorum.

Ekim 2015


Okunan kitap sayısı: 11
En uzun kitap: Yaz Kılıcı (568 syf.)
En kısa kitap: Ciddi Olmanın Faydaları (76 syf.)
Toplam sayfa sayısı: 3824

1) Komplo, Ursula Poznanski, Pegasus Yayınları
Puanı: 4/5
2) Kırmızı Eldiven, Holly Black, DEX
Puanı: 4/5
3) Yaz Kılıcı, Rick Riordan, Doğan Egmont
Puanı: 4/5
4) Kara Yürek, Holly Black, DEX
Puanı: 3/5
5) Her Şeyin Başlangıcı, Robyn Schneider, Pegasus Yayınları
Puanı: 2/5
6) Ciddi Olmanın Faydaları, Oscar Wilde
Puanı: 4/5
7) The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender, Leslye Walton, Candlewick Press
Puanı: 4/5
8) Storm Born, Richelle Mead, Zebra
Puanı: 5/5
9) Demir Kral, Julie Kagawa, Pegasus Yayınları
Puanı: 3/5
10) Demir Kız, Julie Kagawa, Pegasus Yayınları
Puanı: 3/5
11) Thorn Queen, Richelle Mead, Zebra
Puanı: 5/5

Kasım 2015


Okunan kitap sayısı: 10
En uzun kitap: Bir Başka Mavi (386 syf.)
En kısa kitap: İvan İlyiç'in Ölümü (96 syf.)
Toplam sayfa sayısı: 2161

1) Zaman İpliği, Nathan Filer, Pegasus Yayınları
Puanı: 5/5
2) Bir Başka Mavi, Amy Harmon, Yabancı Yayınları
Puanı: 4/5
3) Mezarlık Kitabı, Neil Gaiman, İthaki Yayınları
Puanı: 5/5
4) Bütün Ölülerin Derileri Aynıdır, Boris Vian, İthaki Yayınları
Puanım: 2/5
5) Vorace'nin Yeteneği, Felix Francisco Casanova, İthaki Yayınları
Puanım: -
6) Yolun Sonundaki Okyanus, Neil Gaiman, İthaki Yayınları
Puanım: 5/5
7) Muz Beyazı, Selim Bektaş, İthaki Yayınları
Puanım: -
8) Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler, Pegasus Yayınları
Puanım: 4/5
9) Devrimin Kızı, Amy Engel, Yabancı Yayınları
Puanım: 4/5
10) İvan İlyiç'in Ölümü, Tolstoy, İthaki Yayınları
Puanım: 5/5

Sonbahar 2015


Okunan kitap sayısı: 25
En uzun kitap: Yaz Kılıcı (568 syf.)
En kısa kitap: Ah'lar Ağacı (73 syf.)
Toplam sayfa sayısı: 6808

Bu mevsimde okuduğum 25 kitap içerisinden en sevdiğim beş kitap! Aslında çok harika kitaplar okudum fakat illa ki biri diğerine biraz da olsa baskın gelecek, işte bunlar da bu kitaplar arasında benim beğenimi en çok kazananlar :) Sıralı vermiyorum çünkü hepsi kendi türlerinde harikalar. [Gerçi 23 demek gerekir sanırım, puan veremediğim 2 kitaba bakmıyorum şu listeyi yaparken. Bu 2 kitap aklımda net bir yere oturamadığından herhangi bir puanlama veya sıralama işlerine sokmayı doğru bulmadım.]

- Yolun Sonundaki Okyanus, Neil Gaiman
- İvan İlyiç'in Ölümü, Tolstoy
- Storm Born, Richelle Mead
- Mezarlık Kitabı, Neil Gaiman
- Zaman İpliği, Nathan Filer

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder