Kitap Önerileri (2017 İstanbul Kitap Fuarı)


Fuarın başlamasına bu kadar az kalmışken kitap önerisi mi yapılır? diye sordum kendime önce. Sonra dedim ki, neden yapılmasın? Eminim ilk haftasonu gidecek olanların listeleri çoktan hazırlandı ama yine de birkaç (gülmek serbest) kitap önermezsem içim rahat olmayacak gibi duruyor. O yüzden eğer listelerinize henüz başlamadıysanız veya Athena'nın önerdiği birkaç kitap için boşluğunuz varsa, tam yerine geldiniz!

Kitaplar hakkındaki düşüncelerimi yazmayacağım çünkü bu bir liste (ve aslında şu an ödev yapıyor olmalıyım aslında, çaktırmayın). Kendi içinde kategorilere ayırdım çünkü aradığınız tarzda bir şeyler bulmanız daha kolay olur diye düşündüm.

not: aklıma geldiği sırada yazıyorum, 1 dedim diye en çok onu öneriyorum değil. sadece kaç kitap önerdiğimin sayısını kenarda tutmak istedim :)

Çizgi Roman

1. Saga, Brian K Vaughan, Marmara Çizgi
2. Şeytani İlahi, Kieron Gillen, Marmara Çizgi
3. Sandman, Neil Gaiman, İthaki Yayınları

Türkçe 

1. Orada Bir Yerde, Engin Türkgeldi, Can Yayınları
2. Fosforlu Cevriye, Suat Derviş, İthaki Yayınları
3. Antabus, Seray Şahiner, Can Yayınları
4. Ay Işığı: Hırsız, Özge Ilık, Dex Yayınları
5. Kabuk Adam, Aslı Erdoğan, Everest Yayınları
6. Tekme Tokatlı Şehir Rehberi, Mevsim Yenice, Everest Yayınları


Çeviri 

İthaki Yayınları

1. Kül Dağındaki Kütüphane, Scott Hawkins
2. Locke Lamora'nın Yalanları, Scott Lynch
3. Çocukluğun Sonu, Arthur C Clarke
4. Yıkıma Giden Adam, Alfred Bester
5. Yolun Sonundaki Okyanus, Neil Gaiman
6. Sonbahar Ülkesi, Ray Bradbury
7. Mezarlık Kitabı, Neil Gaiman
8. 10 Numaralı Kamara, Ruth Ware
9. Mezarlarınıza Tüküreceğim, Boris Vian

Yabancı Yayınları

1. Hava Uyanıyor, Elise Kova
2. Kapkaranlık Ormanda, Ruth Ware
3. İki Hayat Arasında, Jessica Shirvington
4. Warcross, Marie Lu
5. Bu Bizim Hikayemiz, Ashley Elston
6. Tersyüz, Amy Harmon

Pegasus Yayınları

1. Erebos, Ursula Poznanski
2. Kazananın Laneti, Marie Rutkoski
3. Genç Elitler, Marie Lu
4. Gazap ve Şafak, Renee Ahdieh
5. Yalancılar, E Lockhart
6. Fangirl, Rainbow Rowell

Dex Yayınları

1. Dikenler ve Güller Sarayı, Sarah J Maas
2. Bana Dokunma, Tahereh Mafi
3. Beyaz Kedi, Holly Black
4. Steelheart, Brandon Sanderson
5. Caraval, Stephanie Garber
6. Buz Ateşi, Amanda Hocking
7. Poseidon Varisi, Anna Banks
8. Çöllerin Asisi, Alywn Hamilton

Ortaya Karışık

1. Kağıt Ev, Carlos Maria Dominguez, Jaguar Kitap
2. Harry Q Davasının Ardındaki Gerçek, Joel Dicker, Can Yayınları
3. Canavarın Çağrısı, Patrick Ness, Delidolu
4. Bilinmeyen Adanın Öyküsü, Jose Saramago, Kırmızı Kedi Yayınları

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder