Sonbahar Bitmeden! | Etkinlik


Herkese merhaba!

Biz birkaç blog, Sonbahar Bitmeden okumak istediğimiz kitapları listeledik; böylece kitapları görebilecek ve - umuyorum - listeme uyabileceğim. :D Konu okuma listeleri olunca pek başarılı değilimdir ama denemekten zarar çıkmaz, değil mi?

Kitaplar okumayı düşündüğüm sırada değiller. ^-^

1. Her Şeyin Başlangıcı (Pegasus Yayınları)
2. Fantastik Whipple Ailesi (Pegasus Yayınları)
3. Zaman İpliği (Pegasus Yayınları)
4. Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları (İthaki Yayınları)
5. Karanlık Yalanlar (Yabancı Yayınları)
6. Bir Başka Mavi (Yabancı Yayınları)
7. Yirmi Yedi (Pegasus Yayınları)  - evet, hala sonlandıramadım
8. Yürek Söken (İthaki Yayınları)
9. Kaplan Prens (Novella Yayınları)
10. Meleklerin Kanı (Yabancı Yayınları)

Bakalım hangilerini okumayı başaracağım ve hangileri listemde üzeri çizilmeden durmayı sürdürecek....

Katılan Bloglar:

Onların da yazılarına göz atmayı unutmayın! :)


Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

10 yorum:

  1. Kaplan Prens dikkatimi çeken bir kitap. Ama alıp da okumayı düşünmedim hiç. Eğer beğenirsen *bir kez daha almayı düşünmelisin* listesine ekleyeceğim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir süredir elimde fakat bir türlü okumaya girişemedim, merak da ediyorum da işte :D kalın biraz, gözüm korkuyor ama sen her türlü yalayıp yutarsın herhalde :D

      Sil
    2. Aynen sayfa sayısı fark etmez bana. :D Yeter ki güzel olsun, okutsun. :))

      Sil
  2. "10. Meleklerin Kanı (Yabancı Yayınları)"
    Seneler, seneler önce bunun audio book'una başlamıştım ama sıkılıp hemen kapatmıştım. Türkçe baskısının kapağı falan gayet hoş tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce Artemis baskısını okuyup sevmiştim fakat bu baskıyı okuyanlar çeviriyi pek iyi bulmamış, merak ediyorum ondan.

      Sil
  3. Ortak kitaplarımız varmış sen bloga yorum bırakınca fark ettim :D Umarım severiz :D

    YanıtlaSil
  4. Fantastik Whipple Ailesi'ni ilk kez duydum ve bir bakıyım dedim nasıl bir kitapmış diye ve (ne kadar çok ve kullandım) bayıldım *-* kapağı olsun, tanıtım yazısı olsun çok şeker duruyor, ilgimi çekti bayağı :D
    Umarım on kitabın onunun da üstü çizilmiş olur :>>

    YanıtlaSil
  5. Buralardan çok uzak kalmışım, birkaç kitabı ilk defa gördüm (: Meleklerin Kanı en revaçta kitap sanırım (:

    YanıtlaSil
  6. 2. Kitabı çooook merak ediyorum :)

    YanıtlaSil