15 Gün, 10 Kitap! #3 | 16-31 Ocak 2016


Ve ikinci on beş günün de sonuna geldik. Ben yine ve elbette listeme sadık kalmadım :) Bu sefer ama tamamen farklı ve doğaçlama bir listeyle ilerledim... (Utanıyor muyum? Hayır! Hehe) Bakalım bu sefer neler neler okumuşuuum:

1. The Beautiful Ashes / Jeaniene Frost / Harlequin / 384 Sayfa
2. Cruel Beauty / Rosamund Hodge / Balzer + Bray / 336 Sayfa
3. Darkfever (Karanlık Ateş) #1) / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 382 Sayfa
4. Bloodfever (Kan Ateşi) #2 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 337 Sayfa
5. Faefever (Peri Ateşi) #3 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 352 Sayfa 
6. Dreamfever (Rüya Ateşi) #4 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 400 Sayfa
7. Shadowfever (Gölge Ateşi) #5 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 688 Sayfa
8. Iron Crowned / Richelle Mead / Zebra Books / 385 Sayfa
9. F*ck Love / Tarryn Fisher / Smashwords / 257 Sayfa
10. Splintered / AG Howard / Amulet / 403 Sayfa

Toplam okunan sayfa: 3924
En çok okunan yayınevi: Delacorte Press
(Malum serinin farklı kitapları farklı yayınevlerinden çıkmıyor yurtdışında...)

Ve bu - listeme sadık kalmayarak - tamamladığım ikinci on beş gün hedefi! Bu seneki yıllık hedefim olan 50 kitabı hayli hayli geçeceğim gibi duruyor :) Ayrıca, listelere ne kadar uyamasam da işte üçüncü on beşlikte okumak istediğim kitaplar!


1. Unhinged / AG Howard / Amulet / 400 Sayfa
2. Ensnared / AG Howard / Amulet / 420 Sayfa
3. The Moth in the Mirror / AG Howard / Amulet / 40 Sayfa
4. Dangerous Lies / Becca Fitzpatrick / Simon & Schuster / 400 Sayfa
5. Passenger / Alexandra Bracken / Disney-Hyperion / 464 Sayfa
6. Kuşatma / Brandon Sanderson / Akılçelen Kitaplar / 648 Sayfa
7. Sondan Sonra / Amy Plum / Akılçelen Kitaplar / 328 Sayfa
8. Of Poseidon / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa
9. Of Triton / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa
10. Of Neptune / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa

Bu sefer kitapları neden okumak istediğimi yazmayacağım; hem üşeniyorum hem de o kadar vaktim yok :( Birazdan gidip akşam yemeği yiyeceğim, sonra hızlı bir duş alacağım ve yarınki matematik sınavına hazırlanmam lazım! O kadar kötü durumdayım ki, 40 alıp oturacakmışım gibi hissediyorum. Bana şans dileyin...

Ezgi Tülü

Bazı günler kafasını kopartıp kenara atmak istiyor. Bazı günler ise çok mutlu. 11 yaşından beri bir şeyler yazıyor, henüz bitirebildiği bir taslak yok. Ama umutlu! Umut, ruhun ilacıdır, demiş birileri. Ya da dememiş. Bilmiyor.

1 yorum:

  1. Sınavda başarılar. Listeyi tamamladin demek. Yooo kiskanmadim ki. Ehehe

    YanıtlaSil