Açıklamalı Notlarıyla "Ezgi Ne Okuyor"



Aynı anda yirmi beş bin kitap okuduğunuz ve birini bile bitiremiyor gibi göründüğünüz zamanlar oldu mu hiç? Benim oldu. Sevgili arkadaşım Larnacouer'in ise genel hali bu. Son zamanlarda üniversite nedeniyle oturup baştan sona bir kitap okuyacak kadar vaktim olmuyor, o yüzden ben de değişken ruh hallerimle başa çıkabilmek adına üç değil, dört değil, aynı anda tam ALTI kitap okuyorum şu ara. 

Az önce WhatsApp üzerinden Larnacouer ile konuşurken, ona hangi kitabı ne için okuduğumu kısaca anlattım, sonra da dedim ki, "Bunu bloga koymam lazım". O yüzden şimdi buradayız! 

1. Jane Eyre

Okul kitabı. ENGL 106 dersi için okuyorum. Okumak için bir ayım vardı, hoca sonra bir hafta kısalttı. Hayırlısıyla önümüzdeki hafta bitireceğim. 

2. Delta of Venus

Kütüphane kitabı. Uzun süredir okul kütüphanesini kullanmak istiyordum, bu şekilde başlamış bulundum. Anais Nin bir süredir merak ediyordum zaten. Erotic short story olduğu için başlayıp bitirmek çok mümkün değil.

3. Artemis

Blog kitabı. Uzun süredir protokolden gelen kitaplara bakamıyordum, en sonunda (Marslı'yı da yıllardır ihmal ettikten sonra) Artemis'e başlayayım dedim. Aslında başına oturup okusam bitecek, 90 sayfam kaldı, ama bir türlü o ruh haline dönemedim.

4. Daughter of the Siren Queen

E-kitap. Bir yerden bir yere giderken, bir şeyler beklerken, derste sıkıldığımda, gece uyumadan önceki yarım saat, elimde kitap tutmaya üşendiğimde açıp okuduğum kitap. Aynı zamanda ilk kitabını okumuştum, serilere başlayıp başlayıp aradan zaman geçti diye devam etmeme huyumdan kurtulmaya çalışıyorum.

5. Jason and Medea


Kısacık. 60 sayfa bir şey. Otobüste okurum diye başladım, sonra araya bir şeyler girdi derken sadece 5 sayfasını okuyabildim. CR listesinde olmasa da olur ama koymuşken silmeye uğraşasım yok.

6. Görücü Usulü

Ne sen sor ne ben söyleyeyim. Dün bunaltıcı düşlerden uyandığımda-- Şaka şaka. Ama dün cidden bunaltıcı bir gündü, okuduğum hiçbir kitap ruh halime iyi gelecek gibi durmuyordu, kitaplığıma baktım, hiç aşk romanı bulamadım. Uzun süredir "Okumam lazım, çok ayıp oldu" diye düşünüyordum zaten. Kitaplığımdaki tek aşk romanı da bu olunca, başlamış bulundum.

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder