[Aysonu] Bu Ay Ne Okudum? | Ekim 2014



Eveet, artık her ay okuduğum kitapları listeleyeceğim yeni bir etkinliğe başlıyorum! Birkaç farklı blogda yapıldığını daha öncelerinde gördüğüm fakat pek oralı olmadığım (üşengeçlik, tamamen) bir şeydi; fakat artık o üşengeçlik duvarını yıkmak gerekiyor diye düşünüyorum ve işte buradayız!

Her ay ne kadar iyi/kötü/rezil bir performans sergilediğimi de bu sayede görmüş olacağım, iyi olacak. Belki gaza gelir de şöyle bir 12-15 kitap falan okurum, kim bilir? (Kesinlikle olmayacak fakat ummaktan zarar gelmez, değil mi ama?)

Kasım ayından pek umutlu değilim, tur, sınavlar, o, şu, bu derken pek bir vaktim olacağını sanmıyorum kitap okumak için ama göreceğiz. Neyse gelelim Ekim ayının kitaplarına!

1. Güzel - Robin McKinley - 2/5
2. Eternal Starling - Angela Corbett - 1/5
3. Mezarla Randevu - Jeaniene Frost - 5/5 
4. Tek Ayağı Mezarda - Jeaniene Frost - 5/5
5. Geniş Zamanlar - Ayşe Kulin - 5/5
6. Son 18 Saniye - George D. Shuman - 5/5
7. Duygu - Işıl Parlakyıldız - 0/5
8. Endgame - James Frey - 5/5
9. Kayıp Ruh Yitik Beden - Ayla Koca - 1/5

Bu ay ne kadar çok kitaba tam puan vermişim öyle :O ve korktuğumun aksine az kitap da okumamışım ya öyle. Bir ayda 9 kitap benim için iyi çünkü çok dolu oluyorum genelde. Ay mutlu oldum şimdi. Heheyt. (Tüm kitapların, 9. kitap hariç, yorumlarını blogda bulabilirsiniz. 9 numara tur kitabımız olduğundan 4 kasımda gelecek yorumu :3)

Şu an okumakta olduklarım:

1. Seks ve Ceza: Arzuyu Yargılamanın Dört Bin Yıllık Tarihi - Eric Berkowitz
2. Dikkat! Aşk Çıkabilir - Asude
3. Totem ve Tabu I - Sigmund Freud

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder