[Blog Tur] Kayıp Ruh Yitik Beden - Ayla Koca | Duyuru ve Tur Takvimi

Herkese merhaba! Bu seferki duyurum, (başlıktan da anlaşılacağı üzere) blog turumuzla ilgili! Olimposlu arkadaşlarım ve ben, başlamak üzere olan blog turlarımız için oldukça heyecanlıyız çünkü bloglarımızı ilk açtığımız Ağustos sonundan beri (ki aslında çok da uzun bir zaman değil, fakat şimdi dönüp bakınca bayağı uzakta kalıyor) bir blog turu yapmak istiyorduk; ve sonunda başlıyor!

Blog turlarını yapan birçok grup olduğunun ve aslında blog turu yapıyor olmanın öyle özel bir şey olmadığının farkındayım elbette; fakat ben bir kere heyecanlandım mı aboov. Bizimkiler biliyor, sanırım işin planlama aşaması süresince en çok konuşan ben olabilirim bile, o derece. Ayrıca onlara sorarsanız size bu konuda nasıl yerimde duramadığımı ve gerildiğim zamanlarda nasıl agresifleştiğimi detaylıca anlatabileceklerdir. (Elimde değil, her şey çok iyi olsun istiyor insan.) 

Ama, bütün o süreçten sonra, ilk blog turumuz iki gün sonra, yani 1 Kasım 2014 tarihinde başlıyor! Duyurusunu birkaç gündür yapmak istiyordum fakat beklemenin daha iyi olacağını düşündüm. (Gerçi eğer Facebook sayfamıza bakan olduysa çoktan görmüştür ya, sanki devlet sırrı saklıyoruz şurada. :P)

Öyle yani. İlk turumuz olacağından dolayı eğer bir sıkıntı, hatalı yaptığımız bir şey olursa nazik bir şekilde uyarırsanız seviniriz, çünkü çok yeniyiz bu işte. Ama umutluyum, güzel ve eğlenceli olacak. :3 Ben şu satırları yazdığım an kitabın %50'sini bitirmiş bulunmaktayım ve yarına kadar sanırım kendisini tamamlarım, sonraki gün de zaten belirttiğim üzere tur başlıyor. Tur boyunca bizi yalnız bırakmazsanız ne kadar mutlu oluruz anlatamam bile! :D

O zaman tur takvimini sizlerle:

Teknik olarak tur 5 Kasım'da sonlanıyor, Apollon ve Demeter'in kitap yorumlarıyla, o yüzden 6 Kasım'ı turun bir parçası saymadık, ama çekilişi o tarihte açıklayacağımız için takvime koymak gerektiğini düşündüm. Yani oradaki 6 Kasım'ı görmezden gelebilirsiniz eğer çekilişi umursamıyorsanız, fakat 2 kitap Facebook sayfamızdan, 2 kitap da Rafflecopter'la hediye edeceğiz; ilginizi çekebilir ;) *wink wink*

O zaman anlaştık mı? Turun ilk günü Afrodit ve Apollon'a sizleri bekliyoruz bakın, ben anlamam işim vardı yok şuyum vardı, ödevimi yetiştirecektim, köpeğim bilgisayarımı yedi, bahaneler istemiyorum -,-

Bu arada, tur henüz başlamamışken, Olimpos Günceleri'nin benim dışındaki bloglarına gitmek isterseniz;
Konuyla ilgili dipnot: Eğer istemiyorsanız bile yine de ekleyecektim linkleri :P

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder