YouTube Macerasını Başlattım!


Eğer dün paylaştığım Kovan kitap yorumu yazımı gören olduysa zaten konudan haberdardır, fakat bu konunun kendisi benim için o kadar heyecan verici bir şey ki, belki de içimi bir nebze de olsun rahatlatabilmek adına - çok gerginim, hala - kendisine ait bir yazısı olması gerekmektedir. Şöyle ki, bir süredir "Yapsam mı yapmasam mı?" ya da "Ne zaman yapsam ki?" ya da "Ama ne hakkında yapsam?" gibi düşünceler - sorular - aklımda cirit atmaktaydı; en sonunda dün - hala nasıl yayınladığıma dair soru işaretleri olsa da kafamda - ilk video'mu paylaştım! Evet. Gerçekten. Yaptım bunu.

O yüzden ilk önce - elbette - buradan Eren'e selamlar. İkinci olarak da, ask.fm adresimden bana arka arkaya videolarla ilgili soru soran ve çekip çekmeyeceğimi merak eden anonimlere teşekkürler; tahminen oradaki o merak unsuru olmasaydı hiçbir şekilde yayınlamaya cesaret edemezdim... Ve bunu yapmış olmak benim için gerçekten önemli!

Bir de, videoyu dün izleyip kaç kere "hani" dediğimi saymayan herkese çok teşekkürler kdfj Normalde konuşurken de çok "hani" diyorum ama bakalım, belki gelecekte video çeke çeke bu huyumdan da kurtulurum *-* (Gelecekte!!! - evet heyecandan yerimde duramıyorum.)

Eh, dün başladığım için şu an sadece bir video var, fakat umuyorum ki okulda video çekebileceğim sessiz bir yer bulup kendimi bu işte gelişmeye adayacağım... Olmadı her haftasonu cumartesi günleri annemler pazara gidiyor, belki o ara çekebilirim. Ya bunu yapanlar nasıl yapıyor? Ben valla çok heyecanlıyım. (Belki de yeni olduğu içindir...)

Yepis yeni kanalıma (yani sayılmaz aslında, sadece video yoktu) gitmek için buraya tıklayabilirsiniz. Eğer izlerseniz yorum falan bırakın lütfen :3 Abone de olabilirsiniz yani *-*

NOT: Videoda söyledim ama herkes o videoyu izleyecek diye bir şey yok, o yüzden yine söylüyorum: Lütfen kaba davranmayın. :3

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder