Mart 2016'da Neler Okudum?

Evet evet, mart biteli birkaç gün oluyor ama Ezgi ancak şimdi geçen ay okudukları hakkında bir iki bir şey diyecek vakit bulabiliyor. Ama ne yapalım! Hayat her zaman istediğimiz güzel, cici düzende gidemiyor ki. (Eğer gitseydi mesela bu kız, her ay en az 3-4 video yükleyecekti. *iç çekiş*)

Geçen ay toplam 15 kitap okumuşum, içlerinden 3 tanesi ekitap. Okuduğum çoğu kitap için yorum girdiğimden dolayı, bu ay, geçen ayınaksine, (yorum girmediysem bile) uzun uzun anlatmayı planlamıyorum. (Hem bu, hem de bu yazıyı bir an önce tamamlayıp, Yabancı okumaya kaldığım yerden devam etmek istiyorum!)

1. Fosforlu Cevriye - Suat Derviş (İthaki Yayınları)
Kesinlikle daha çok eserini okumak istediğim, harika yazar. Bu kitabını herkese tavsiye ederim. İki günde mi ne bitirdim ve her sayfası bana ayrı bir duygu yaşattı.

2. Gurur ve Önyargı - Jane Austen (İş Bankası Kültür Yayınları)
Bitirdiğimde aslında kitabı gerçekten çok sevmiştim fakat bir iki gün önce D&R'da gezinirken elime bir İngilizce baskısını aldım, biraz karıştırdım, fakat bendeki İş Bankası çevirisiyle İngilizce hali bazı farklılıklar gösteriyor gibiydi. Ondan sanırım ilerleyen aylarda bir de İngilizce olarak okuyacağım.

3. Muzlu Pastam - Betül Güçlü (Müptela Yayınları)

4. Korku - Stefan Zweig (İş Bankası Kültür Yayınları)
Stefan Zweig'ın tüm eserlerini yavaş yavaş okumayı planlıyorum.

5. Kuşatma - Brandon Sanderson (Akılçelen Kitaplar)
Kuşatma ile birlikte toplam 3 Sanderson kitabı okudum ve gerçekten de bu adam ne yazsa okurum. Ötesi yok. Uzun paragraflara gerek yok. Adı yeter.

6. Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson (Yabancı Yayınları)
Herkesin aksine bayılarak okumadım bu kitabı. Güzeldi, sevimliydi ama ... o kadardı. Bir hastalığı içermesi nedeniyle sevmiş olabilirler sanırım. 3/5 vermiştim.

7. Stolen (Keşke Senden Nefret Edebilseydim) - Lucy Christopher (Pegasus Yayınları)

8. Kızımın Katiline Mektuplar - Cath Staincliffe (Yabancı Yayınları)

9. Köprü - Claire Wallis (Yabancı Yayınları)

10. Ev Kızı Evren - Filiz Şakar (Müptela Yayınları)

11. Kargalar Meclisi - Leigh Bardugo (Novella Dinamik)

12. Ben, Earl ve Ölen Kız - Jesse Andrews (Pegasus Yayınları)

13. Karanlık Yalanlar - Alessandra Torre (Yabancı Yayınları)

14. Uprooted - Naomi Novik  (Del Rey)

15. Dangerous Boys - Abigail Haas (Simon & Schuster)

Ne yazık ki mart ayında hiçbir şey izleyemedim... Nisanda daha çok izlemeyi umuyorum. "Kesinlikle oku/izle" dediğiniz kitap/filmler varsa önerileri bekliyorum! ^-^

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum:

  1. Spotlight harika bence kesinlikle izlemelisin. Goodreads'te yazmıştım, Me and Earl and Dying Girl kitabını beğenmemiştin ama bence filmi dokunaklıydı. Begin Again çok güzel, Room'da öyle. Rudderless'ı da sevmiştim. Okumadıysan eğer Albert Camus'tan Yabancı harika.

    YanıtlaSil