[Aysonu] Bu Ay Ne Okudum? | Kasım 2014


Bu ay geçen aydan bile kötü bir performans sergilediğim için kendime kafa göz dalasım var, fakat bu pek mümkün olmazdı ve olsa bile sonunda çok acıtırdı; o yüzden öyle işlere kalkışmıyorum elbette. Bu aylık çizelgemsi raporumsu şeyin beni gaza getirmesi gerekiyordu, fakat aynı şekilde Okuma Şenliği de beni gaza getirmeliydi; eh, artık bu iki şey de beni pek motive edemediğine göre yapabileceğim hiçbir şey kalmamış demektir.

Gerçi Aralık'tan umutluyum. Sınav yok, fuar yok, teslim edilmesi gereken öyle büyük ödevler yok... Sadece dersler, sıradan ödevler ve biraz daha dersler şeklinde geçecek bir ay işte! O yüzden büyük ihtimalle kitap okumaya çok daha fırsat bulurum. Yani en azından öyle umuyorum.

Gelelim Kasım'da okuduğum kitapların çizelgesine:

1. Dikkat! Aşk Çıkabilir - Asude - 2/5
2. Sonsuz Aşk - P.C. Cast - 2/5
3. Fallen Souls - Linda Foster - 3/5
4. The 100 - Kass Morgan - 3/5
5. Yabancı - Melissa Landers - 5/5
6. Siyah Buz - Becca Fitzpatrick - 4/5

Geçen ay yine 9 kitap okumuştum ya, 6 ne demek? Neyse, bunu başlayıp sonlandıramadığım kitaplara sayarız artık... Aralık'ta kendime kitap hedefi koyayım diyorum fakat Goodreads'ın şu yıllık hedeflerini şu ana kadar hiç tamamlayamadığımı düşünürsek pek işe yaramayacaktır. :D Çok fazla kitap o ya da bu şekilde yarım kaldı bu ay, hiç de sevmem yarım bırakmayı.

Şu an okumakta olduklarım:

1. Locke Lamora'nın Yalanları - Scott Lynch
2. İlk Bakışta Aşkın İstatiksel Olasılığı - Jennifer E. Smith

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

2 yorum:

  1. Selaam,mimlendiin :D Bakarsan sevinirim :D http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/11/mim-kendime-ayrdgm-zaman.html

    YanıtlaSil