[Aysonu] Bu Ay Ne Okudum? | Şubat 2015


Her ay 10 kitap okumayı planladığım düşünülürse, bu ay 2 kitap geriden geliyorum ve pek hoş bir durum değil bu. Gelecek ay için okumayı umduğum kitaplarım listesini de çıkarttım, fakat hiçbir zaman o listelere sadık kalamadığım düşünülürse, tahminen hazırladığım 10 kitaplık listenin yarısından fazlası başka kitaplarla değiştirilecek. Cidden ama; bu ay okumayı planladığım kitaplardan sadece ikisini okudum. Gerçi o liste 5-6 kitaplıktı yanılmıyorsam fakat yine de! Üç aydır listelerde sürünen kitaplar var: Bknz. İntikamın Sırrı, Hobbit. Hobbit'e de bir türlü başlayamıyor olmamın nedenini bilmiyorum aslında. Sadece, ne bileyim... Sanki o kitapla aramda bir duvar var ve okumaya başlayabilmek için duvarı yıkmam gerekiyor, o derece :D

Bu ay okuduklarım:
1. Günahlar ve İğneler - Karina Halle - ★★★☆☆
2. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins - ★★★☆☆
3. Kiralık Konak - Yakup Kadri Karaosmanoğlu - ★★★★☆
4. Kovan - Laline Paull - ★★★☆☆
5. Ölüm Defteri, Vol. 1: Can Sıkıntısı - Tsugumi Ooba - ★★★★★
6. Üç - Sarah Lotz - ★★★☆☆ (Aslında: 2.5)
7. Günlerin Köpüğü - Boris Vian - ★★★☆☆
8. The Coldest Girl in Coldtown - Holly Black - ★★★★★

Şu an okumakta olduklarım:
1. Cem Sultan (okul için) - John Freely
2. Edgar Allan Poe'nun Bütün Şiirleri
3. Şahmelek - Merve Akıncı

Ezgi Tülü

Bazı günler kafasını kopartıp kenara atmak istiyor. Bazı günler ise çok mutlu. 11 yaşından beri bir şeyler yazıyor, henüz bitirebildiği bir taslak yok. Ama umutlu! Umut, ruhun ilacıdır, demiş birileri. Ya da dememiş. Bilmiyor.

5 yorum:

  1. Şahmelek yorumunu merak ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu kitabı bitirebileceğimden şüpheliyim :/

      Sil
  2. Hazırlanan listeleeeerrrr. Eski kitaplar bitmeden yenisini almamak için verilen sözleeerrr. Yarım kalan kitaplara devam etme kararlarıııı. :D Her kitap kurdunun en az bu sözlerden birini yerine getirmemiş olması gerek. Yoksa o kişi kitap kurdu olamaz! Kitap okumak listeyle olacak iş değil. O an ruhuna hangisi hitap ediyorsa elin ona gidiyor. Artık öğrendim bunu. O yüzden liste yapmıyorum. Vazgeçtim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O üçü de var bende kgksdfh ama inadına hala liste yapıyorum, bakalım işe yarayacak mı :D *Yaramadı*

      Sil
    2. Seni etiketledim yada mimledim işte her neyse! :D

      Sil