Kendime Ayırdığım Zaman | Mimlendim #8



Naz'lı Kitaplık'a beni etiketlediği için çok teşekkür ediyorum, valla çok sıkılıyordum, iyi gelecek bunu yapmak. Kitap okumak istiyorum biraz fakat yapacak çok işim var, aynı zamanda işlerimi de yapmak istemiyorum falan filan derken internette öylesine geziniyordum - sonra bunu gördüm ve işte buradayım! Sorular biraz alakasız gibi geldi ama olsun, iş iştir, eğlence eğlencedir, şikayet etme hakkım yok, diyerekten yanıtlamaya geçiyorum. :D

1) Yalnızken ne izlersin veya ne okursun?
Yalnız kaldığımda gidip özellikle okuduğum belli bir kitap yok, o yüzden o sıralarda ne okuyorsam onu okurum yani. Kitaplarımı "toplum içinde okunacaklar" ve "yalnızken okunacaklar" diye ikiye falan ayırmıyorum :D Pek bir şey izlemem, dizi veya filme başlayıp sonuna kadar gittiğim çok nadiren görüldüğü için bir süreden sonra yeni şeylere başlamayı bıraktım... 

2) Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Kesinlikle ve kesinlikle pijama! Buna başka bir yanıt veren var mıdır ki? Ya da... kendine ayırdığı vakitte etrafta takım elbise veya abiyeyle falan gezinen? Varsa gelsin, tanışmak isterim :D

3) Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Yok? Yani... ne bileyim. Pek güzellik ürünü kullanan biri değilimdir, yani olmasına rağmen kullanmam, o yüzden ne desem bilemedim. 

4) Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?
Oje sürmüyorum... yani buna da bir "yok" diyeceğim.

5) Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin?
Çikolata ve su - çünkü içecek bir şeyler hazırlayamayacak kadar üşengeç, çikolatadan vazgeçemeyecek kadar bağımlıyım. Çikolatadan daha çok sevdiğim bir şey varsa, o da vanilyalı dondurmadır fakat çikolatanın güzel yanı yaz kış yenebiliyor olması 0-0

6) Aktüel en sevdiğin mum?
Vanilyalı! Annemin bir mumu vardı, büyükçe bir şey, siyah bir tahta kutunun içinde hatta böyle, küçükken gelir gider o mumu koklardım. (Çaktırmayın, hala yapıyorum arada sırada.) O kadar güzel kokuyor ki.

7) Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?
Hayır. Tek başımayken dışarı çıkmaya üşenirim ve bunu gereksiz bulurum. Yalnızken dışarıda eğlenemiyorum ya. Ben yalnızım, etraf çok kalabalık - bu da işi "eğlenceli"den çok "yorucu" yapıyor. Yaşasın İstanbul!

8) Yalnız başına sinemaya gitmeyi sever misin?
Pek film izlemem; o yüzden sinemaya da pek gitmem ama gitmişsem ya arkadaşlarla dışarı çıkmışızdır ya da annemle vakit geçirmek için bir şeyler yapmak istemişizdir. Kısacası sinemaya yalnızken pek gitmem. (Gerçi Alaycı Kuş'a öyle olacak sanırım, çünkü benle gidecek birini bulamadım... Hala...)

9) En sevdiğin online shop?
Bir ara okuoku'yu ve kitapyurdu'nu çok sık kullanırdım, yani o ikisinden biri sanırım.

10) Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?
Kitap okurum, yazı yazarım, blogla ilgilenirim, biraz daha kitap okurum ve kitap okurum. Daha çok yazarım ve daha çok okurum... Öyle yani. :D

Demeter'in Güncesi ve Apollon'un Güncesi'ni etiketliyorum, hadi canlarım pamuk eller klavyeye. İkinizden de bunu yapmanızı bekliyorum *-*

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum:

  1. Artık tanımlarken herhalde eşittir Kitap Okur, diyecekler, arkadaşlara nasıl bilirsiniz diye sorunca, Kitap Okur diyecekler... :))

    YanıtlaSil