15 Gün, 10 Kitap! #4 | 1-15 Şubat 2016


Bir başka 15 güne hazır mısınız? Ben hazırım! Hem inanabiliyor musunuz, bundan önceki listeme neredeyse tamamen uydum. Bu da, gelecekte yaptığım listelere ve belirlediğim önceliklere uyma konusunda bana umut veriyor. (Geçen listeyi görmek için tıklayın.)

Üçüncü on beşlik dilimde neler okudum:

1. Unhinged / AG Howard / Amulet / 400 Sayfa
2. Ensnared / AG Howard / Amulet / 420 Sayfa
3. The Moth in the Mirror / AG Howard / Amulet / 40 Sayfa
4. Dangerous Lies / Becca Fitzpatrick / Simon & Schuster / 400 Sayfa
5. Of Poseidon / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa
6. Of Triton / Anna Banks / Feiwel & Friends / 256 Sayfa
9. Throne of Glass / Sarah J Maas / Bloomsbury USA Childrens / 404 Sayfa
10. The Wrath and the Dawn / Renee Ahdieh / ... / 416 Sayfa

Toplam okunan sayfa: 3169
Ençok okunan yayınevi: Amulet ve Feiwel & Friends
(Bu sefer seriler berabere kaldı. Hehe.)


Ve bir hedef daha tamamlandı! (Arka planda kutlama müziği çalar.) Sırada, bir başka on beş günün hedeflerini belirlemek var. Geçen sefer hangi kitapları okumak istediğimi biliyordum, o yüzden de listeme uymam çok kolay oldu fakat bu sefer o kadar da emin değilim neleri önce, neleri sonra okuyacağımdan; o yüzden listeme o kadar da uyacağımı sanmıyorum. (Bu da güzel oldu, listeyi daha yeni yapıyorum ama yine de uymayacağımı söylüyorum. Harika gerçekten.)

1. Crown of Midnight / Sarah J Maas / Bloomsbury USA Childrens / 418 Sayfa
2. The Girl From Everywhere / Heidi Heilig / Greenwillow Books / 464 Sayfa
3. Uyumsuz Bir Genç Kızın Anatomisi / Andrea Portes / Pegasus Yayınları / 336 Sayfa
4. The Raven Boys / Maggie Stiefvater / Scholastic Press / 416 Sayfa
5. The Dream Thieves / Maggie Stiefvater / Scholastic Press / 439 Sayfa
6. Blue Lily, Lily Blue / Maggie Stiefvater / Scholastic Press / 391 Sayfa
7. Metal Yorgunluğu / Tomris Uyar / Yapı Kredi Yayınları / 111 Sayfa
8. The Scorpio Races / Maggie Stiefvater / Scholastic Press / 409 Sayfa
9. Truthwitch / Susan Dennard / Tor Teen / 416 Sayfa
10. Tonight the Streets Are Ours / Leila Sales / Farrar, Straus and Giroux / 342 Sayfa

Dediğim gibi, bu liste tamamen tahminler içeriyor. Elimde fazlasıyla güzel kitap var, hem ekitap olarak hem de baskı olarak, o yüzden her an listedeki bir kitap yerini bir başka kitaba kaptırabilir ve ben de kılımı kıpırdatmam bu konuyla ilgili olarak! (Acımasız değil, sadece gerçekçiyim diyelim.) Şaka bir yana, gerçekten de ne okusam, nasıl okusam, kafam çok karışık. Geçen gece yine onlarca ekitap indirdim, o yüzden de okunacak kitaplarım yine karman çorman olmuş durumda. Ayrıca, yavaş yavaş ekitap dışında da kitaplar okumaya da dönmek istiyorum. (Bknz: Köpek Düşleri

Bakalım bakalım. Siz kendinize hedef koydunuz mu? Okumak istediğiniz, okumak için sabırsızlandığınız kitaplar var mı? Listemdeki kitaplardan merak ettikleriniz var mı peki? Ben en çok sanırım Maggie Stiefvater'ın kitaplarını merak ediyorum!

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum:

  1. :) Bende çok kitap okuyorum ama başka yapmam gereken şeylerde var o yüzden senin kadar fazla okuyamıyorum başarılar devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil