@athenaninguncesi 10K Çekilişi / Son Katılım 6 Mart!


Herkese merhaba,

Instagram hesabım @athenaninguncesi'nin 10K takipçiye ulaşması üzerine hesabımda bir çekiliş düzenliyorum. Hangi kitapların çekilişte olmasını isteyeceğinizi sizlere yine hesap üzerinden sormuştum, içlerinden alım gücüme uyan üç tane seçip bir tane de kendi kafama göre kitap ekleyerek çekilişi hazırladım! Ayrıca, kitapların yanında sürpriz hediyelerden oluşan minik bir paket vermeyi planlıyorum.

Daha detaylı bilgi için @athenaninguncesi'ne gidebilirsiniz.

Katılım 6 Mart 2016 tarihinde bitirilecek, kazanan ise en geç 8 Mart 2016'da açıklanacak! 

Blogumu, IG hesabımı ve YouTube kanalımı takip eden herkese kucak dolusu teşekkürler. 

Bana her zaman herhangi bir şey için athenaninguncesi@gmail.com adresinden veya IG hesabımın DM kısmından ulaşabilirsiniz.

Not: Bu çekiliş sponsorlu değildir.

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder