[Aysonu] Bu Ay Ne Okudum? | Mart 2015


Herkese merhaba!

Aslında bu ay, ne okudum yazısını video şeklinde yapmayı düşünüyordum fakat her ayın son gönderisi olması gerektiği için ve benim bugün video çekmek için hiçbir şekilde vaktim olmayacağı için, oturup yazmaktan başka çarem yok pek. *Acıklı müzik girer*

Şimdi... aylık 10 kitap okuma hedefime ulaşamadığım bir başka ay, ve yıl başlayalı sadece 3 ay oldu! Harika(!) bir performans ile ilerliyorum sayın izleyiciler  okuyucular... Biri bana geçenlerde ask.fm adresimden şeyi sormuştu, 20 küsür kitapta takılmışken nasıl 110 kitabı bitireceğimi. Sanırım bitiremeyeceğim ya, eğer ayda 10 kitap hedefime ulaşamamayı sürdürürsem bitmez o 110 kitap :P

Neyse öhöm, gelelim neler okumuşum bu ay:

1) Tesirsiz Parçalar - Ali Lidar - 3/5
2) Gölgeler - Paula Weston - 4/5
3) Bela - Sally Green - 4/5
4) Gecenin Hakimleri - J.R. Rain - 3/5
5) Tatlı Şeytan - Wendy Higgins - 5/5
6) Gözlerindeki Canavar - J.M. Darhower - 5/5
7) Frostfire - Amanda Hocking - 4/5

Bu arada, Şahmelek'i yarım bıraktım yani okuduklarıma eklenemiyor kendisi... Aynı şekilde, John Freely tarafından yazılan ve ders için okumam gereken Cem Sultan'ı da yarım bıraktım çünkü sınavı geçtikten sonra devam etmenin pek anlamı yoktu. (Bir de kitapları topladılar.)

Onun dışında, geçenlerde okuduğum kitapları yerlerine kaldırırken fark ettim ki bu ay sadece Kırmızı-Beyaz-Siyah içeren kitaplar okumuşum. Gölgeler'i saymazsak. Çok ilgimi çekmişti bu detay fark ettiğimde :D


Okumakta olduklarım:
Geri Dönenler - Jason Mott
Lips Touch: Three Times - Laini Taylor

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

3 yorum:

  1. Oha renk temasına bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyerek olmamıştı fakat ben bunu kullanacağım ileride :D Hem böylece "Ne okusam?" derdi de çıkar aradan... "Turuncu kitaplar okuyacağım!" şeklinde :D

      Sil
  2. Renk teması mı? :D
    Ben de denemeliyim sanırım. :))

    YanıtlaSil