Book Sacrifice Tag | Mimlendim #12

Buna da One Better Day tarafından mimlenmişim. :D

1) Aşırı abartılmış bir kitap: Bir Zombi Kıyameti ile başlıyoruz! Bir kitapçıdasınız, dolanıyorsunuz ve BAM! ZOMBİ İSTİLASI! Ve bir anons duyuyorsunuz. "Ordu zombilerin tek zaafının aşırı abartılmış kitaplar olduğunu keşfetti." Hayatta kalmak için karşındaki zombiye herkesin öve öve bitiremediği ama senin hiiç beğenmediğin bir kitap fırlatacaksın. Hangisi?
Düşünüyorum da... Yani teknik olarak herkes öve öve bitiremedi tarzında bir kitap değil, ama Fallen Too Far diyorum. Onun hakkında aşırı olumlu şeyler duymuştum ama sonucu hiç beğenmedim :/

2) Bir devam kitabı: Kuaförden bomba bir saç kesimiyle yeni çıktınız ve BAM! Sağanak yağmur! Kendini korumak için şemsiye olarak kullanacağın devam kitabı hangisi?
Gece Evi'nden Av dışında herhangi bir kitap. Bir noktaya kadar sevdiğim bir seriydi fakat sonrasında iyice saçmaladı ya. Ölü karakterler ölü kalabilmeli bence...

3) Bir klasik: Derstesiniz ve Edebiyat hocanız klasiklerin dünyayı değiştirdiği, edebiyatın adeta evrim geçirmesine sebep olduğuyla ilgili zırvalıyor. Gerçekten acayip bunaldınız ve klasiklerden birini alıp tam suratının ortasına fırlatacaksınız. Çünkü bu kitap gerçekten salakçaydı ve bütün sınıfa nasıl hissettiğinizi göstermek istiyorsunuz. Hangi klasik?
Ya "salakça" diyebileceğim bir klasik okumadım fakat son zamanlarda bana en çok acı çektiren kitap Recaizade Mahmut Ekrem'in kitabı Araba Sevdası'ydı ve bu kitabı seve seve fırlatabilirim. Uzak dursun. İstemiyorum yakınımda. 

4) Hayatının en az favori kitabı: Kütüphanede takılıyorsunuz ve BAM! BUZUL ÇAĞI! Dünya hızla donuyor ve hayatta kalmak için tek şansınız bir kitap yakmak! Yakmaktan asla pişman olmayacağınız, hayatınızın en az favori kitabı hangisi?
Tıpkı One Better Day gibi Romantik Vampir diyebilirim, sonra Duygu var, hmm... Büyük ihtimalle evde olsam ve kitaplığıma bakabilseydim daha da bulabilirdim. Ha, bir de, Sarışın Vampir Serisi! O kadar sevmemiştim ki o seriyi, bu kadar sevmeyebilir biri bir kitabı.

Gelelim etiketlediklerime! Afrodit'in Güncesi'nden İpek, Pilli Kütüphane'den Filiz ve İki Kapak Arası'ndan Rabia, yanıtlarınızı bekleyeceğim kızlar :*

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

3 yorum:

  1. Ben ki bir dönem vampir kitapları için kendimi kesiyordum, ben ki her gece ölü ve soğuk oğlanlar gelip beni bulsun diye 1838384 tane tanrıya dua ediyordum ama " Sarışın Vampir " serisinden. Kesinlikle NEF - RET -ET - MİŞ - TİM. Benim gibi bir vampir seviciye bile buhranlar yaşattıysa o kitapta sorun var cidden. Herneyse mim için çok teşekkürler hayatım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çok iyi anlıyorum... Benzer duygular paylaşmışız aşkısı. :* Yap da okuyayım yanıtlarını! :D

      Sil
  2. Çok hoşuma gitti :D Üstünden bayağı bir geçmiş ama beni etiketler misin :D Orada adım olsun istiyorum :D

    YanıtlaSil