Kendi Kitabını Yarat | Mimlendim #17

Etrafta yapanları gördüğüm ve "Of keşke biri de beni etiketlese de yapsam," diye düşündüğüm, birkaç gün önce de Kitap İklimi tarafından etiketlendiğim etkinliğe hoş geldiniz! :P Doğrusu genelde böyle düşündüğümde beni etiketleyen çıkmaz, o yüzden Pınar'a buradan kucak dolusu sevgi ve bir sepet sanal kurabiye yolluyorum. Afiyet olsun! (Gerçekten yiyemeyecek olsan da... :P)

1- Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Hep distopya yazmak istemişimdir, özellikle Türk distopyası hiç okumadığım için ama tahminen güzel olmazdı o yüzden paranormal diyelim ^^

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Bağımsız roman olurdu çünkü seri yazabileceğimi hiç, hiç sanmıyorum :D Gerçi şu ana kadar hiçbir şeyin sonunu getiremedim ya... neysee aman :D

3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Aklımda bir kurgu zaten olduğu için direkt söyleyebilirim :D Gerçi sadece kızınkini hatırlıyorum :( O da Alix Maribelle'di. Aklımda dönen 502934 kurgudan biri işte :D

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Yok. Valla yok. Hiçbir yazarı o denli sevmiyorum *-*

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Kurgusal dünya yaratmak profesyonellerin işi valla :D Ben Fransa veya İngiltere'de geçirirdim sanırım kitabı. Türkiye de olabilir ama burası zor ülke ya :D Hele paranormal kitap için, iyice zor :D

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
O kadar çok insan var ki ilki bulmak imkansız gibi... En ufak bir fikrim yok. Annem diyip kurtulasım var işin içinden :D

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Hmm. Ben kitabın adını ilk bulamam asla ya. Böyle yazarken bir detay olacak, o detayı alıp isim yapacağım, yoksa güzel bir şeyler çıkmaz benden :D O yüzden yazmadan bilemem :P

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Acemi, sıkıcı, gereksiz :P Ya ne bileyim nasıl anlatılacağını :D Yazmamışım, kimse okumamış, nasıl sıfatlandıralım -,-

Afrodit'in Güncesi'nden İpek'i etiketliyorum ve aklıma yapmamış olabilecek başkası gelmediği için "İsteyen herkes yapsın!" diyorum. Olimposluların hiçbiri yapmamıştır da, zaten kimse mimlerimi yapmıyor, etiketlemiyorum ben de hepsini -,- İpek de şu an açık ondan etiketledim :D 

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

2 yorum:

  1. Biliyor musun mimi gördüğümde Ezgi beni etketlememiş ama ben yinede yaptım şeklinde bir girişle yapmayı düşünüyordum zjnsnxmd nasıl kalp kalbe karşıya sa nsjsj

    YanıtlaSil