[Blog Tur] İnsan Takımı - Justine Larbalestier & Sarah Rees Brennan | Alıntılar


Yepyeni bir blog turundan herkese merhaba!

Bu turda benim görevim alıntılardı ve aşağıdaki görselleri hazırlayacağım derken canım çıktı diyebilirim, ama sonuçtan memnunum. Birkaçını Facebook sayfamız olan Olimpos Günceleri'nde zaten gördünüz, birkaçını da özellikle blogumda paylaşmak üzerine kendime sakladım. (hehe) Kişisel favorilerim bile var :D 

Görseli hazırlarken değil de, kitabı okuyup alıntı çıkartırken çok eğlendim diyebilirim. Birkaç tane daha olacaktı aslında, fakat alıntılaştıracak kadar toparlayamadığım birkaç uzun kısım olduğu için onları ekleyemedim. Birkaç tane de görselsiz alıntı yapmak istedim - çünkü değişiklik güzel şeydir - ve yaptım :P

Öyle yani. İşte o görüntüler! (Magazinci edasıyla aşağıdaki alıntıları gösterir)













Görselleştirmediğim alıntılar:

"Belki vampirdir," dedi Cathy.
...
"Ya da belki bir yerde bir kimyasal patlama olmuştur ve bu adam kimyasal madde ekibinde kısa çöpü çeken kişidir," dedim.

*

Francis Duvarney ve egosu için sınıfta yeterli yer var mıydı? Geometri dersine geçmek için çok mu geç kalmıştım?

*

"Sen hiç kendini şey hissettin mi..." Durdu. "Dünyadan kopmuş gibi?" dedi. "Sanki buraya ait değilmiş, herkesin ilgilendiği şeyle ilgilenmiyormuş gibi. Sanki bambaşka bir dünyaya aitmiş gibi."
"Herkes kendini bazen öyle hisseder."

*

"Burada ne yaptığını biliyorum."
"Maden sodası içtiğimi mi?"
"Hayır, insanların öğrenmesini istemediğin o gizli şeyi."

*

"Bu bir yalan değil," dedi vampir özentisi. "Bu bir risk. Ve karşılığında kazandığın şey, bu riske değer. Sonsuza kadar yaşamak, dünyada olup bitecek her şeyi görmek, birçok insanın rüyasında bile göremeyeceği inanılmaz bir fırsat."

*

"Bazı eyaletlerde yirmi bir yaşına kadar dönüşemiyorsun," dedi babam. "Bana sorarsan bu çok mantıklı. Daha içki içemiyorken niye kan içebilesin ki?"

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

3 yorum:

  1. turunuz sayesinde zaten okumak istiyordum, görselleri görünce de isteğim ikiye katlandı resmen! çok kıskandım hepsi çok güzel olmuş benim de yapasım geldi :D

    YanıtlaSil