Bu Ay Ne Okudum? | Mayıs 2015

Yine videolu yapmayı umduğum fakat dünün şartları elvermediği için yapamadığım bir aysonu yazısından herkese merhaba! Bu ay, yaklaşan sınavlarıma rağmen oturdum ve Goodreads Reading Challenge'ımdaki açıklığı kapatmak için çabaladım: fakat sonuç hala aynı. Olmam gerekenden 4 kitap gerideyim. *Dramatik müzik girer.* Yaz gelsin de, ilk birkaç hafta - umuyorum - kendimi kitaplara vereceğim.

Bu ay okuduğum kitaplar:
  1. İnsan Takımı - Justine Larbalestier & Sarah Rees Brennan - 3/5
  2. The Retribution of Mara Dyer - Michelle Hodkin - 4/5
  3. Eğer Yaşarsam - Gayle Forman - 2/5 - Yorum
  4. Kurucunun Kızı - Amy Engel - 4/5 - Yorum
  5. Kördüğüm - Calia Read - 4/5 - Yorum
  6. Çıtırlar Farkında Değil - Boris Vian - 4/5 - Yazı
  7. Grapon Kağıtları - Didem Madak - 3/5 - Yazı
  8. The Winner's Curse - Marie Rutkoski - 5/5
  9. The Winner's Crime - Marie Rutkoski - 4/5

Ve okumakta olduklarım:
Sen Gittiğinde - Gayle Forman
Beyaza Tutsak - Ecem Altınok
Etiquette & Espionage - Gail Carriger
(Eğer ay bir gün daha uzun olsaydı, okunmuş olanlarda olacaktı:)
Benim Uzak Yıldızım - Amie Kaufman & Meagan Spooner

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

5 yorum:

  1. Ezgi maşallah bir beni okumuyorsun :')))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şöyle ki, Sen Gittiğinde'yi aslında teknik olarak okuyamıyorum çünkü evde unuttum... Beyaza Tutsak tur kitabımız, diğeri bir ekitap ve ışıklar kapandıktan sonra okuyorum :D Benim Uzak Yıldızım da bitti işte :D

      Sil
  2. Ekitap okuma olayını bende ışıklar kapanınca,yatışa geçmeden önce okuyorum.O konuda iyi oluyorlar. :D

    Sende iyi okumuşsun bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllık okuma hedefimden üç kitap gerideyim kapatamıyorum :( O yüzden kaç kitap okursam okuyayım az geliyor :P

      Sil
    2. Onu bende kapatamıyorum maalesef,o yüzden pek takmıyorum. :D
      Manga oku diyeceğim ama okuyor musun bilmiyorum.Hem kısa oldukları için çabucak bitiyor. :D

      Sil