Evlen, Öp, Uçurumdan At | Mimlendim #23 | Vlog


Herkese selam!

Zeynep Ceyda ve Mirayda tarafından etiketlendiğim "Evlen, Öp, Uçurumdan At" etkinliğini yaptım :3 Kızlara 942984 kere teşekkür ettiğim için tekrardan etmeyeceğim, (ama teşekkürler kızlar :D) Videoyu kuru kuru paylaşmak istemiyorum, o yüzden daha bir şeyler diyeyim diyorum ama aklıma o kadar hiçbir şey gelmiyor ki...

İyi izlemeler diyim en iyisi :D


Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

4 yorum:

  1. Bişey sorucam karakterlerin hangi kitaptan olduğu da yazıyo mu yoksa bunu aklından mı söylüyosun? Çünkü bu müthiş bi yetenek :D Kitabı bitirdiğim an karakterler falan siliniyo bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaçını Asena'ya sordum listeyi yazmaya başlamadan, geri kalanını biliyordum :D Ad-soyad olunca ve eğer kitap aşırı eski değilse, hatırlayabiliyorum ya ^-^ Ama istersen yazabilirsin kimse görmüyor ;)

      Sil
  2. Şuan çok mutsuzum. Aynı Yıldızın Altında çıktığından beri spoiler yemekten kaçınan ben şu dakika spoiler'ın dibine vurmuş bulunmaktayım. :D Keşke uyarsaydın baştan. Hala okumamış ve kendimi korumuş biri olarak ki annem de az kalsın spoiler veriyordu ki onu durdurabilmiştim seni durduramamış olmanın büyük üzüntüsü içindeyim. -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hala okumamış biri olabileceğini hiç düşünmedim ki ben o.o

      Sil