Aşırı Fazla Bilgi (Too Much Information) | Mimlendim #22 | Vlog


Herkese merhaba!

Asena ve Aslıhan tarafından "Aşırı Fazla Bilgi"ye etiketlendim ve inanır mısınız, videoyu oturup gerçekten çektim! O kadar uzun süredir video çekmiyorum ki, devamı gelmeyeceğini düşünüyordum bu işin. Hala da gelmeyebilir. Bakalım :P 

Soruları, mime etiketlediğim Damla ve Ecenur'a kolaylık olsun diye ekliyorum aşağı. Bekliyorum kızlar!


TOO MUCH INFORMATION (Aşırı Fazla Bilgi) TAG

1.Hangi kurgusal karakterin stili en güzeldir?
2.Kitap aşkın kimdir?
3.Başta sevip sonra nefret ettiğin karakter oldu mu?
4.Rafında bulunan en büyük/uzun kitap hangisi?
5.Rafındaki en ağır kitap?
6.Kitap posterin var mı?
7.Kitaplarla ilgili takınız var mı?
8.Favori kitap çiftin?
9.Favori kitap seriniz?
10.Hangi kitaptan çevrilmiş filmin soundtrack’ı favorindir?
11.Devam etmesini istediğin, özlediğin kitap hikayesi?
12.Favori stand-alone?
13.Ne zamandan beri kitap okuyorsun?
14.Hangi Hogwarts binasındasın?
15.Bir kitapta aradığın kalite?
16.Favori kitap alıntın?
17.Favori yazarın?
19.Aksiyon veya romantik?
20.Kitapta üzücü bir şey oldu mu nereye gidersin?
21.Bir kitabı bitirmen ne kadar sürer?
22.Kitap bittikten sonra kitabın bitimi için tuttuğunuz yas süreci ne kadar sürer?
23.En az sevdiğin kitap?
24.Bir karakteri sevmenize yol açan özellikler?
25.Bir karakteri sevmemenize yol açan özellikler?
26.Booktube’a katılma nedeniniz?
27.Korkunç bir kitap?
28.Seni en son ağlatan kitap?
29.En son 5 yıldız verdiğiniz kitap?
30.En sevdiğiniz kitap adı?
31.En son okuduğunuz kitap?
32.Şuan okuduğun kitap?
33.En son izlediğiniz kitap uyarlaması film/dizi?
34.Hep konuşmak istediğiniz bir kitap karakteri?
35.Hep konuşmak istediğiniz yazarlar?
36.Favori kitap atıştırmalığınız?
37.İçinde yaşamak istediğiniz bi dünya?
38.İçinde yaşamak istemediğiniz bir dünya?
39.En son ne zaman bir kitabı kokladınız?
40.Kitaplarda kullanılan garip hakaretler?
41.En sevdiğiniz romantik kitap?
42.Yazıyor musunuz?
43.En sevdiğiniz sihirli eşya?
44.Quidditch pozisyonunuz?
45.Bir kitapla bağdaştırdığınız şarkı?
46.Kitapla alakalı bir tavlama cümlesi?
47.Hiç kullandınız mı?
48.En sevdiğiniz fandom?
49.Kaç tane kitabınız var?
50.Kimi etiketliyorsun?

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum:

  1. Posterlerini görünce ağlayasım geldi. Üniversiteye gitmeden önce duvarlarımda Artemis posterleri asılıydı özellikle Kedicik serisi. Eve döndüğümde artık yoktu tabii. Annem artık büyüdünüz ne gerek var öyle şeylere deyip atmış hepsini. Acımı tekrardan yaşadım şuanda.

    Kedicik serisini neden bıraktığınla ilgili tahmin yürütebilirim. 4. kitaptan sonrası epey sıkıcı. Okutmuyor kendisini. Ve kitapların çıkış süreleri çok uzun. İnsan unutuyor olayları.

    Aynı şekilde, Küller Şehri ve Cam Ev serisini bende yarım bıraktım. Yaklaşık 10-11 kitabını okumuş olsam da eski zevki vermiyor kitaplar artık. Bi 5 sene önceki zevkimle şuanki zevkimin bir olmaması da etken tabii.

    Sırayla gidiyorum. Öyle Epic Fantastik kitaplar varki onları okuduktan sonra Locke Lamora'ya tekrar dönüp bir bakmanı isteyeceğim senden. :D Sonra bu kadar tutkuyla bahsetmeyebilirsin gibime geliyor. :D

    Ve bir dakika yaa Alacakaranlık'ı 5. sınıfta izlediysen şuanda kaç yaşındasın o zaman? :D

    Sonuna kadar da izledim valla helal olsun bana. :P Arada atladım gerçi. Bir ara youtube snake ile oynadım falan. :D Yine de bitirdim işte. :D

    YanıtlaSil