[Aysonu] Bu Ay Ne Okudum? | Nisan 2015


Bir ayın daha sonuna geldik ve ben yine aylık okuma hedefime ulaşamadım... Güya her ay 10 kitap okuyacaktım (fakat bu ay hem birkaç sınav hem birkaç quiz hem de dönem ödevi teslimi vardı; yani kendime izin veriyorum). Şu an için yıllık hedefim olan 110 kitapta 3 kitap geride görünüyorum; o yüzden mayıs ayında bunu toparlamaya çalışacağım ._. 

Nisan ayında okuduğum kitaplar:

1. Geri Dönenler - Jason Mott - 2/5
2. Naruto, Vol.1 - Masashi Kishimoto - 3/5
3. Tatlı Tehlike - Wendy Higgins - 3/5
4. Bazıları Kalbini Dinler - Victoria Van Tiem - 3/5
5. The Unbecoming of Mara Dyer (Eksik Parça) - Michelle Hodkin - 4/5
6. The Evolution of Mara Dyer - Michelle Hodkin - 5/5
7. Senli - Merve Akıncı - 2/5

Okumakta olduklarım:

Vampirin Kültür Tarihi - Gülay Er Pasin
Lips Touch: Three Times - Laini Taylor
İnsan Takımı - Sarah Rees Brennan

Not: Aslında vlog olarak eklemek istiyordum fakat (elbette ki) üşeniyorum... O yüzden yine ve yine kuru bir yazı halinde paylaşıyorum güncellemeyi :D
Not2: Eğer bana yardım edecek birilerini bulursam bu haftasonu hem Asena'nın hem de Zeynep Ceyda ile Mirayda'nın beni etiketlediği etkinlikleri yapıp yükleyeceğim *-* Bakalım.

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum:

  1. Narutoyu ben net üzerinden bitirdim mangasını. Türkiye'de tek tek çıkmasını beklemek işkence olacaktı. Yine iyi okumuşsunuz.

    YanıtlaSil