Bana Dair | Mimlendim #21


Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu tarafından mimlenmişim.


1- Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Windows'un klasik arkaplanlarından biri. Eğer kendim bir şey koyarsam sık sık değiştiriyorum ve buna hiiiç gerek yok.

2- Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?
Taze sıkılmış portakal suyu ve/veya bir dilim pasta.

3- Google'da aradığın en son şey ne?
"Real life Ken and Barbie" -- Fizik dersinde öğretmenime böyle insanların da olduğunu göstermek adına aratmıştım.

4- Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
İrem -- bir yandan hikayeme bölüm yazıyorum, bir şey danıştım ona.

5- Tiyatroya en son ne zaman gittin?
En ufak bir fikrim yok.

6- Sinemaya en son ne zaman gittin?
Hmm. Sanırım iki yıl olmuştur.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Misfits -- ama sadece ilk 2 sezonunu.

8- En son ne tür bir müzik dinledin?
Daughter - Youth

9- Seni en çok ne çıldırtır?
Çok şey ama en çok sanırım ego.

10- Ne zaman uyanırsın?
7.25 -- oda arkadaşlarım sağ olsun.

11- İnternetteki ilk adın neydi?
İnternette hep Ezgi Tülü olarak kaldım :D

12- Favori emojin nedir?
Şu gözlerinden yaş akan, gülmeli emoji var ya, işte o.

13- Kedi mi köpek mi?
Kediiii.

14- Kuzey mi güney mi?
Bilmem hiç sorgulamadım...

15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Trafik. TRAFİK.

16- İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Öyle semtlerim yok ama en sık gittiğim yerler Taksim ve Kadıköy, sayılır mı?

17- Kafanda genel olarak ne olur?
"Sıkıldım."

18- Komedi mi dram mı?
Komedi.

19- Çay mı kahve mi?
İkisini de pek sevmem ama illa seçeceksem, kahve.

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Hikayeme bölüm yazmaya çalışıyorum fakat feci anlamda tıkandım :(

21- Son olarak bir sırrını paylaş.
Buraya yazsam sır olmazdı... Gerçi yazacak sırrım da yok. :D

Kimseyi etiketlemiyorum, isteyen herkes yapabilir. Genelde böyle yazıldığında ben üzerime alınıp yapmıyorum fakat siz alınıp yaparsanız, hatta yaptıktan sonra bana bir link atarsanız çok sevinirim ^-^ Etiketleme yapmaya çok üşendim de...

Ezgi Tülü

Bazı günler kafasını kopartıp kenara atmak istiyor. Bazı günler ise çok mutlu. 11 yaşından beri bir şeyler yazıyor, henüz bitirebildiği bir taslak yok. Ama umutlu! Umut, ruhun ilacıdır, demiş birileri. Ya da dememiş. Bilmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder