Bana Dair | Mimlendim #21


Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu tarafından mimlenmişim.


1- Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Windows'un klasik arkaplanlarından biri. Eğer kendim bir şey koyarsam sık sık değiştiriyorum ve buna hiiiç gerek yok.

2- Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?
Taze sıkılmış portakal suyu ve/veya bir dilim pasta.

3- Google'da aradığın en son şey ne?
"Real life Ken and Barbie" -- Fizik dersinde öğretmenime böyle insanların da olduğunu göstermek adına aratmıştım.

4- Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
İrem -- bir yandan hikayeme bölüm yazıyorum, bir şey danıştım ona.

5- Tiyatroya en son ne zaman gittin?
En ufak bir fikrim yok.

6- Sinemaya en son ne zaman gittin?
Hmm. Sanırım iki yıl olmuştur.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Misfits -- ama sadece ilk 2 sezonunu.

8- En son ne tür bir müzik dinledin?
Daughter - Youth

9- Seni en çok ne çıldırtır?
Çok şey ama en çok sanırım ego.

10- Ne zaman uyanırsın?
7.25 -- oda arkadaşlarım sağ olsun.

11- İnternetteki ilk adın neydi?
İnternette hep Ezgi Tülü olarak kaldım :D

12- Favori emojin nedir?
Şu gözlerinden yaş akan, gülmeli emoji var ya, işte o.

13- Kedi mi köpek mi?
Kediiii.

14- Kuzey mi güney mi?
Bilmem hiç sorgulamadım...

15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Trafik. TRAFİK.

16- İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Öyle semtlerim yok ama en sık gittiğim yerler Taksim ve Kadıköy, sayılır mı?

17- Kafanda genel olarak ne olur?
"Sıkıldım."

18- Komedi mi dram mı?
Komedi.

19- Çay mı kahve mi?
İkisini de pek sevmem ama illa seçeceksem, kahve.

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Hikayeme bölüm yazmaya çalışıyorum fakat feci anlamda tıkandım :(

21- Son olarak bir sırrını paylaş.
Buraya yazsam sır olmazdı... Gerçi yazacak sırrım da yok. :D

Kimseyi etiketlemiyorum, isteyen herkes yapabilir. Genelde böyle yazıldığında ben üzerime alınıp yapmıyorum fakat siz alınıp yaparsanız, hatta yaptıktan sonra bana bir link atarsanız çok sevinirim ^-^ Etiketleme yapmaya çok üşendim de...

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder