Fracture Me (Shatter Me, #2.5) - Tahereh Mafi | Yorum

Adı: Fracture Me
Türkçe: - 
Yazarı: Tahereh Mafi
Yayınevi: HarperCollins
Sayfa Sayısı: 60
Goodreads Puanı: 3.77
Seri: Shatter Me #2.5
Puanım: 3/5

In this electrifying sixty-page companion novella to the New York Times bestselling Shatter Me series, discover the fate of the Omega Point rebels as they go up against The Reestablishment. Set during and soon after the final moments of Unravel Me, Fracture Me is told from Adam's perspective.
As Omega Point prepares to launch an all-out assault on The Reestablishment soldiers stationed in Sector 45, Adam's focus couldn't be further from the upcoming battle. He's reeling from his breakup with Juliette, scared for his best friend's life, and as concerned as ever for his brother James's safety. And just as Adam begins to wonder if this life is really for him, the alarms sound. It's time for war.
On the battlefield, it seems like the odds are in their favor—but taking down Warner, Adam's newly discovered half brother, won't be that easy. The Reestablishment can't tolerate a rebellion, and they'll do anything to crush the resistance . . . including killing everyone Adam has ever cared about.

Bu kitap Adam'ın bakış açısından anlatılıyordu ve eğer benim Unravel Me yorumumu görmüşseniz, Adam karakterine duyduğum sevgisizliği de görmüşsünüzdür. Sırf o anlatıyor diye okumamayı bile düşünmüştüm bunu ama bir kere başladıktan sonra, zaten bayağı kısa sürdü okuması ve bir oturuşta bitirdim. Açıkçası Adam'ı daha az sevmemin mümkün olduğunu biliyordum ama bu denli sevmemeyi beklemiyordum...

Omega Point'ten Juliette'in gruptan ayrıldığı noktaya kadar olan bitenin Adam gözünden anlatılışıydı bu kitap, o yüzden olan biteni zaten az çok biliyorduk. Sanırım yazar bu kitabı insanları biraz daha anti-Adam yapmak için falan yazmış. Adam'ın gözünden Juliette'i falan gördük, ama bu kitabın hikayeye çok da bir şey kattığını düşünmüyorum. Bir tek sonunda, spoiler olduğu için söylemeyeceğim birkaç olay gelişti; onun dışında cidden bu kitabın tek amacı gerçekten ve sadece Adam'ı sevmeyi bırakmamız olabilir.

Aslında onu da anlıyorum. Gerçekten. James'e olan bağlılığı, onu bırakmak istemeyişi falan filan fakat eğer Warner olmasaydı olabilecek olanlar onun suçu oluyor bu kitabı okuduktan sonra ve zaten #TeamWarner ve #AntiAdam bir okuyucu olarak, Adam'ı sevmeme konusunda seviye atlamış olmam çok doğal. James'e ise bayılıyorum ve Adam'ın bu seride işe yaradığı bir şey varsa, o da James'i korumak falan olmalı bence. 

Ve bunun sonunu okuduktan sonra serinin son kitabını deli gibi merak ediyorum; o yüzden bu yazıyı burada bırakıp kitaba gideceğim sanırım. Zaten 60 sayfa hakkında söylenecek çok da bir şey yok... Yani, Adam'a nefret kusabilirim ama buna hiiiiiiiç gerek yok :D

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder