Athena Instagram'da! | Duyuru


Kısa süre önce, daha önceden açmış olduğum Facebook hesabının varlığını duyurmuştum, şimdiyse birkaç gün önce (daha çok yeni, fiyuv!) açtığım Instagram hesabımı gösteriyorum. Neden açtığıma gelirsek, biraz özenti (anne tüm çocuklarda var ama!), birazcık da gereklilik. Şöyle ki, kişisel hesabımın oldukça fazla bir şekilde kitap/kitapla ilgili gönderi paylaşmaya başlamıştım; bunların da çoğu blogla ilgili sayılabilecek gönderiler olduğundan bir Athena'nın Güncesi hesabı açtım!

Yani, takip edin etmeyin, size kalmış; ben sadece böyle bir şeyin varlığını duyurmak istedim :D Benim için kullanışlı olacak, ve eğlenceli, çünkü belli konulardaki şeyleri aynı yerde toplamayı da severim. (Bknz. Kitaplığımda yayınevleri ve seri kitapları beraber durur; birçok farklı konu için birçok farklı defter tutarım; defterler, ders kitapları ve test kitapları ayrı yerlerde dururlar.)

Instagram hesabına gitmek için tık tık, aynı zamanda kullanıcı adı da "athenaninguncesi"; bakabilirsiniz belki ^^

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder