Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi | Mimlendim #4


Sevgili Kitap Kokusu beni bu etkinlikte mimlemiş, öncelikle teşekkürler! Ardından da, ismimizi yazma iznini veren etkinlik başlatıcısına ve bana kısa bir isim veren annemle babama teşekkür etmek istiyorum. Şimdi adım Ezgi değil de, böyle 8-10 harf içeren başka bir isim olsaydı, ara da bul o kadar kitap. Gerçi Z harfini nereden bulacağım, orası da düşündürmüyor değil. 

*Gitti, kitaplığını karıştırdı biraz, sonra o kadar çekinerek aradığı Z'yi rahatlıkla bulduğunu fark etti ve kitapların resmini çekip geri döndü*
Ben de bu etkinliğe o zaman Afrodit'in Güncesi, Pilli Kütüphane ve Kristal Kitap'ı etiketliyorum! Sizleri görelim görls ;)

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum: