9 Ocak 2015 Cuma

High School Musical Book Tag | Mimlendim #11

Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu beni High School Musical Book Tag'e etiketlemiş, teşekkürler canım! Bir cuma günü oturup tag yapmaktan daha eğlenceli ne olabilir ki? :P

1. Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür/yazar/seri?
Tür: Epik fantastik! Locke Lamora'nın Yalanları'nı okuduğumdan beri epik fantastik kitaplara aşırı bir merakla yaklaşıyorum ki eskiden hiçbir şekilde yanlarından geçmezdim bile.
Yazar: J.A. Redmerski! Hiçliğin Kıyısında'yı bitirdiğim an içten içe bu kadın ne yazsa okuyacağımı düşünmüştüm. HK'nin yorumu gelecek diye umuyorum, yani bir ara kesin gelir...
Seri: Centilmen Piç! Bknz. Locke Lamora'nın Yalanları

2. Öyle bir kitap arıyorum ki - içinde istediğim her şey var?
Sanırım öyle bir kitapla karşılaşmadım. Yani karşılaşmış olsam aklıma gelirdi herhalde? :D

3. Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D) 
Favori karakterimiz olarak düşünüyorsak... Hmm... Vampir Akademisi'nden Adrian Ivashkov. Nasıl severdim belli değil.

4. Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?
Hiçliğin Kıyısında'dan Andrew Parrish. Oldukça klişe olabilecek bir karakter ve kitaptı fakat yazar öyle bir yazmış, öyle bir anlatmış ki ağzım açık kaldı.

5. Erkekler geri döndü - En iyi bromance?
Elbette ki Locke Lamora'nın çetesi Centilmen Piçler. Yani tam bir "bromance" denebilir ama bu kavrama "erkeklerin dostluğu" olarak düşünürsek cevabım yeterince uyuyor bence. :D

6. Ne Zaman – Favori  yaz okuman?
Yazın çok kitap okumadım, o yüzden favorim diyebileceğim bir şey yok elimde *-*

7. Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?
En sevdiğim kitap kapağı yani? Hmm. Yani benim için öyle çok fark etmiyor bu tür şeyler, ama... hmm... of bilemedim ki *-* Amanda Hocking'in Frostfire'ı olabilir. Kapaklarını ilk gördüğümde çok beğenmiştim serinin.

8. Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?
Hiçbir kitaba o denli bağlanmadım fakat şu sıralar İntikamın Sırrı elimden düşmüyor ve iyi anlamda değil. Okumak için sürekli yanımda taşıyorum ve hiçbir şekilde okuyamıyorum, sürünüyor kısacası.

9. Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?
Sonlayanlar'dan Hyden. Karakterin yaptıklarından çok "yapmadıkları" hayal kırıklığına uğratmıştı gerçi beni. :D

10. High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?
Yok. Harry Potter okumadığım için Hogwarts diyemem, Gece Evi var aklıma gelen ama onu da pek sevdiğim söylenemez, yani başa dönüyorum: yok.

11 .Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap/sahne/karakter?
Buna cevabım artık benim için klasikleşti: Duygu. Üç kategoriye birden girebiliyor valla bu kitap. Üzerinde çok konuşmak istemiyorum, isteyen yorumuma bakıp neden buraya koyduğumu öğrenebilir.

12. Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son?
İki Hayat Arasında. Sonu içimi ısıtmıştı.

Ben de Romantik Optik'ten Beyza'yı, Minik Leydi'den Irmak'ı, Apollon'un Güncesi'nden Niyazi'yi ve Demeter'in Güncesi'nden Ece'yi etiketliyorum.

2 yorum:

  1. 4.soruya olan cevabından sonra iyice merak ettim Hiçliğin Kıyısında'yı.
    Bir an önce okumalıyım! :D

    YanıtlaSil

http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/ Kunai