[Aysonu] Bu Ay Ne Okudum? | Ocak 2015










Geçen seneden kalma "Bu Ay Ne Okudum?" gönderilerine bakarak kendime yaklaşık bir hedef belirlemiştim ve eğer bu ay olduğu gibi ilerlersem, okuma hedefimi çok rahatlıkla tamamlayabilirmişim gibi duruyor. Ben ayda 15 kitap okuyan insanlardan olmadığımı fark etmiş oldum aynı zamanda bu şekilde ve böylece kendime aşılabilir hedefler koydum. :D 

İşte bu ay okuduğum kitaplar:
1. To All the Boys I've Loved Before - Jennifer Han - 5/5
2. Fallen Too Far - Abbi Glines - 1/5
3. Never Too Far - Abbi Glines - 2/5
4. Forever Too Far - Abbi Glines - 1/5
5. Tersyüz - Amy Harmon - 4/5
6. Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd - 4/5
7. Karanlık Zihinler - Alexandra Bracken - 5/5
8. Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor - 4/5
9. Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor - 4/5
10. F.A.I.T.H. A Dorm. A Delinquent. A Girl. - JoPRBooks - N/A

Neler okuyorum:
1. Bütün Şiirleri - Edgar Allan Poe
2. Gölge ve Kemik - Leigh Bardugo
3. Günahlar ve İğneler - Karina Halle

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder