Şimdi Mevsimi | Mimlendim #14

 Sevgili Pilli Kütüphane sonunda etiketlendiği etkinliklere az çok el atma kararı almış, sağ olsun iyi de yapmış ve beni de bir etkinliğe etiketlemiş! Ben de durur muyum? İnternetsizliğin sınırlarını zorlarken oturdum bu etkinliği yaptım.

1/ Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Yani kütüphanemde, “Bunu da kışın okuyayım yazın hiç iyi gitmez,” diyeceğim tarzda bir kitap yok; eğer olanı varsa da aşağıya yorum olarak yazabilir çünkü böyle bir kitap nasıl var olabilir, bana çok uzak bir fikir. :D Ama eğer kış temalı bir kitaptan bahsediyorsa soru, hmm… O da yok ki ya. Kış sevmem ben, ben yaz çocuğuyum. Ne yapayım kışı? :D

2/ Kapağı mavi olan bir kitap?
Ateşböceği Yolu – Kristin Hannah. Aklıma gelen tek kitap, gerçi okumadım ama… Bir de sayılırsa, Duman ve Kemiğin Kızı – Laini Taylor. Yani tam olarak “mavi” değil fakat mavisi de var; yani mavi! Başka… başka… Aşka Var Mısın – Natasha Boyd. Bunu da yeni aldım, inş bir ara okuyacağım. :D

3/ Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap? 
Yıldız şeklinde bir kitabım yok ne yazık ki. :D Ama aşırı sevdiğim kitaplar, ki diğer etkinliklere şöyle bir göz atan varsa ne diyeceğimi bilir, Hiçliğin Kıyısında ve Locke Lamora’nın Yalanları. İkisinden birini koyabilirdim ağacın tepesine valla. *-*

4/ Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya? 
Şimdi soruyu biraz değiştireceğim ve kışın keşfetmek istediğim kurgusal dünya olarak da Kralkatili Günceleri’nin dünyasını söyleyeceğim, iki kitabını da aldım fakat henüz okuma şansım olmadı. Rüzgarın Adı zaten resmen okul orospusu oldu, ilk önce Baran okudu, şimdi Destina okuyacak – ki ben devam ettireceğini pek sanmıyorum, bence iki güne sıkılır bırakır, hiç ona göre değil o kitap – sonra da İzzet okumak istiyormuş diye duydum falan filan. Kısacası o kitap bana gelene kadar daha çok yolu var. Normalde kitap vermeyi sevmem insanlara fakat hem Baran’ı hem de Destina’yı eğer kitaba iyi bakmazlarsa olacaklar konusunda tehdit ettim, yani içim rahat. Gerçi öyle bir tehdit İzzet’e yarar mı bilemiyorum… 

5/ Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri? 
Aklıma adı gelmiyor ama John Green’in iki diğer yazarla ortak yazdığı Let It Snow’daki karakterlerden herhangi biri olabilir sanırım. Gerçi karakterlerin hiçbirinin adını hatırlayamadığım için :/ Ama kış tatilinde geçiyordu, o yüzden bu soruya mükemmel kitap bence.

6/ Bu sene için listende olan bir kitap?
Buraya o kadar çok kitap yazabilirim ki! Listem uzadıkça uzuyor sadece. Karanlık Zihinler, Çıplak Protesto, Rüzgarın Adı, Hobbit, Duman ve Kemiğin Kızı, Efsane, Taht Oyunları, falan filan.

7/ Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Yaz kış portakal suyu’cuyum ben. Öyle sevdiğim bir içecek yok, bir tek taze sıkılmış portakal suyuna bir sempatim var. Atıştırmalıklardan da bilmem ki. Sanırım Albeni’nin bir ürünüydü, şu karemelli çikolatalı toplar var ya, hah işte onlar. Film izlemeyi de pek sevmem fakat The Eternal Sunshine of the Spotless Mind ve Memento diyebilirim sanırım.

Son birkaç günde o kadar çok kişiyi etiketledim ki, artık tekrardan aynı kişileri etiketlemeye girişmek istemiyorum. Aklıma da şu an etiketlenebilecek kimsecikler gelmiyor, o yüzden sadece bloğu daha yepisyeni olan Buluttan Kitaplar’dan Cansu’yu ve Kristal Kitap'ı etiketliyorum! 
Yapmak isteyen diğer herkes üzerine alınabilir, hatta üzerine alınıp yapan olursa yorumlarda link bırakabilir, ben de gidip bir göz atabilirim falan. :D

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

6 yorum:

  1. Yaa, ben seni tam etiketlemiştim amaa. Niye yapıyorsun ki? Biraz daha geç yapsaydın keşke. :D
    Neyse artık bir daha ki sefere diyelim. :D

    YanıtlaSil
  2. Özenle mimlere karşılık verilir Buluttan Kitaplar A.Ş. skdjfklds

    YanıtlaSil
  3. Bende seni mimledim. :D Bunu da en kısa zamanda yapacağım. Teşekkürler canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılıklı mimleşip duruyoruz ahahah :D

      Sil