Kendi Kitabını Yarat | Mimlendim #17

Etrafta yapanları gördüğüm ve "Of keşke biri de beni etiketlese de yapsam," diye düşündüğüm, birkaç gün önce de Kitap İklimi tarafından etiketlendiğim etkinliğe hoş geldiniz! :P Doğrusu genelde böyle düşündüğümde beni etiketleyen çıkmaz, o yüzden Pınar'a buradan kucak dolusu sevgi ve bir sepet sanal kurabiye yolluyorum. Afiyet olsun! (Gerçekten yiyemeyecek olsan da... :P)

1- Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Hep distopya yazmak istemişimdir, özellikle Türk distopyası hiç okumadığım için ama tahminen güzel olmazdı o yüzden paranormal diyelim ^^

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Bağımsız roman olurdu çünkü seri yazabileceğimi hiç, hiç sanmıyorum :D Gerçi şu ana kadar hiçbir şeyin sonunu getiremedim ya... neysee aman :D

3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Aklımda bir kurgu zaten olduğu için direkt söyleyebilirim :D Gerçi sadece kızınkini hatırlıyorum :( O da Alix Maribelle'di. Aklımda dönen 502934 kurgudan biri işte :D

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Yok. Valla yok. Hiçbir yazarı o denli sevmiyorum *-*

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Kurgusal dünya yaratmak profesyonellerin işi valla :D Ben Fransa veya İngiltere'de geçirirdim sanırım kitabı. Türkiye de olabilir ama burası zor ülke ya :D Hele paranormal kitap için, iyice zor :D

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
O kadar çok insan var ki ilki bulmak imkansız gibi... En ufak bir fikrim yok. Annem diyip kurtulasım var işin içinden :D

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Hmm. Ben kitabın adını ilk bulamam asla ya. Böyle yazarken bir detay olacak, o detayı alıp isim yapacağım, yoksa güzel bir şeyler çıkmaz benden :D O yüzden yazmadan bilemem :P

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Acemi, sıkıcı, gereksiz :P Ya ne bileyim nasıl anlatılacağını :D Yazmamışım, kimse okumamış, nasıl sıfatlandıralım -,-

Afrodit'in Güncesi'nden İpek'i etiketliyorum ve aklıma yapmamış olabilecek başkası gelmediği için "İsteyen herkes yapsın!" diyorum. Olimposluların hiçbiri yapmamıştır da, zaten kimse mimlerimi yapmıyor, etiketlemiyorum ben de hepsini -,- İpek de şu an açık ondan etiketledim :D 

Ezgi Tülü

Bazı günler kafasını kopartıp kenara atmak istiyor. Bazı günler ise çok mutlu. 11 yaşından beri bir şeyler yazıyor, henüz bitirebildiği bir taslak yok. Ama umutlu! Umut, ruhun ilacıdır, demiş birileri. Ya da dememiş. Bilmiyor.

2 yorum:

  1. Biliyor musun mimi gördüğümde Ezgi beni etketlememiş ama ben yinede yaptım şeklinde bir girişle yapmayı düşünüyordum zjnsnxmd nasıl kalp kalbe karşıya sa nsjsj

    YanıtlaSil